asdasd

Tjä! Jag kom just hem från en trevlig västerortspromenix med söta Julia. Vilket också betyder att jag är på bättringsvägen med förkylningen, som ger mig ut på såna äventyr. Det är bannemig inte så värt att vara sjuk som jag brukar föreställa mig. Jag hade planerat att ta igen allt skolarbete jag inte har gjort, men icke, jag var inte i skick till att göra någonting alls. Ändå är jag lite stolt att jag lyckades skrapa ihop en skaplig filosofianalys på bara en dag! Annars spenderade jag gårdagen med gränslöst mycket te, och desperat googling på "WATCH TOP MODEL FREE" eller något liknande hehe. Vi utan kabel-tv har det svårt, indeed. Men idag har jag återigen, underligt nog, varit satans produktiv och påbörjat två akvareller. Jag brukar nästan aldrig vara inspirerad hos min far, men det kanske mest gäller det kreativa.. och det är ju en annan sak. jag kanske lägger upp dem imorgon. pöss.

Kommentarer
Postat av: MOHME!!!!! GRAAAAA!!!

heee åh är du också förkyld och dricker gränslöst mycket te? haha : D alla gillar håkan friiidaaah..! vad bra : D det går sådär allt gammalt som måste göras också du vet men nåväl. vad kul att du har bloggat igen! keep going! det var awesome och du skulle varit där : ) jag vill zeee dig vännen hee! PüSS!!11y <33

2009-09-06 @ 00:57:15
URL: http://emmabj.blogg.se/
Postat av: MOHME!!!!! GRAAAAA!!!

sådär jag är fortfarande risig sådär, süger! åh tack, menar du att du är otaggad på skolan? : / jag med isåfall heee men endå. ja : ) inte speciellt förvånande thoo men du borde vart däääär! iiiiijaaa : ) hade varit finfint! jag har turen med mig at vara ledig imorn annars slutar jag oftast lite innan tre nåtsånt. gör du? PZSSÜüSS!!!!!y <33

2009-09-06 @ 13:02:42
URL: http://emmabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0