såatteh..

Jag trodde verkligen att ingen gave a crap om min blogg, men tydligen så hade jag fel (och även om det bara råkar vara två personer så blir jag smickrad och klad i magen ändå, och ska göra mitt bästa för att pleasa dessa fina människor). 
   Att jag inte har bloggat sedan skolstarten säger väl en hel del om hur det ligger till på den fronten. Det känns redan som om vi har gått åtminstone en halv termin, och trots att vi har färre ämnen än förut så är det mycket mer på gång; i ett rasande tempo dessutom.
   Att aldrig mer behöva ha matte är en underlig, men tillfredsställande känsla. Och Peter Hellman slipper vi, med undantag från klassrådet. Samhällskunskap har aldrig varit roligare, och filosofi, estetisk orientering, och kopiösa mängder bild är inte heller helt fel. Med andra ord så har jag egentligen inget att klaga på. Och för övrigt har vi ju rätt kul om dagarna. 
   Men idag har jag gått och blivit sjuk. Det passar egentligen ganska bra, eftersom jag har en opåbörjad filosofianalys om Nietzsche att skriva tills imorgon. Så jag lär behöva både natten och morgondagen menar jag. Dessutom har jag inte gjort svenskaläxan, och känner mig inte jättepeppad på orientering. 
   ..och det får räcka tills vidare. So long amigos! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0