och så gör jag det igen..

Idag har jag grundligt rensat alla mina skrivbordslådor. Jag tog mig till och med an de jätteäckliga lådorna under sängen, som jag inte har rört på säkert fyra år. Som alltid, fastnade jag framför gamla vykort och berättelseböcker från låg-, och mellanstadiet och lät nostalgin underhålla mig i flera timmar.
När jag trodde dagen var över ringde Palle i panik och bönföll mig komma in till stan, eftersom hon hade tid att döda innan en maskerad, och ville allt annat än att lalla runt på stan ensam som utklädd surrealist. Sjukt jävla snäll som jag är, kastade jag på mig kläder och for in till stora staden för att möta kvinnan på cafe 60. Efter en lite väl sötsliskig men mysig fika, var tiden inne och jag for hem igen. Lite luft och mörker gjorde mig allt gott.
Väl hemma vid niosnåret, hann jag knappt ta av mig ytterkläderna innan jag sprang in på toan med en kökssax i handen och klippte av håret. Igen. Och den här gången blev det alldeles för kort. Jag ser lite ut som en femåring. Hohojaja, att jag aldrig kan behärska mig. Men får man ryck så får man.. ;__;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0