sista sommarlovsdagen :o

Igår natt, även kallad den sista sommarlovsnatten, var jag så mån om att göra något extra och utnyttja tiden så mycket jag bara kunde, att det slutade med absolut ingenting. Så himla typiskt mig. Det kändes som om jag satt och väntade på något hela dagen, hela kvällen och hela natten, och eftersom detta något aldrig kom så gick jag och la mig skamligt tidigt. Jag orkade inte ens göra min nattliga yoga som jag har varit så flitig med de senaste nätterna.
   Så idag tog jag lärdom av mina misstag, och bestämde mig tvärt för att åka ner och ta årets sista dopp. Det kändes som en bra sak att göra på den sista sommarlovsdagen.
   Annars måste jag erkänna att jag är lite taggad på att börja skolan igen, för första gången i mitt liv. Förutom en gnutta pångest över allt jag inte gjorde, och allt jag faktiskt kunde ha gjort, under sommarlovet så ska det bli kul att träffa alla igen, och slippa just det där som hände igår. Att ha så mycket tid att jag inte vet vad jag ska göra av den, vilket ofta resulterar i ingenting alls. 
   Fast jag kommer sakna uppesittarnätterna med mig själv. Tur att natten är längre under vinterhalvåret.



(och här skulle det vara en idyllisk bild av skolan, men det hinner jag inte ladda upp)



Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0