kanske det intressantaste inlägget någonsin!

Idag är det otippat nog Stagedive Day Out Festival i självaste Nykvarns folkets park, och jag hör (den s.k.) musiken ända hit. När jag gick och handlade så kryllade det av emos och dylikt i centrum och på Ica. haha. Jag roflade lite.
   Anledningen till att jag rörde mig utanför huset var att jag skulle köpa ingredienser till en morotskaka. Självfallet så failade jag med bakningen, men den blev faktiskt helt okej ändå. Och ungefär så har min dag sett ut. wiii! men sen brukar ju mina dagar börja när det blir mörkt också.


Kommentarer
Postat av: kim

good on you , du kommer bli mästerbagaren snart :)

2009-08-23 @ 13:49:23
URL: http://torchia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0